خدمات مشتریان

دپارتمان های گروه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ آلین

  • دپارتمان تحقیق و توسعه

    • استراتژی و برنامه ریزی

      • تدوین استراتژی ارتباطی، تبلیغاتی،رسانه ای و بازاریابی برند
      • مشاوره و مدیریت در زمینه عارضه یابی سازمانی
      • تحقیقات بازار، تحلیل رقبا، طراحی محصول و خدمت
      • تهیه و تدوین طرح توجیهی کسب وکار
      • تدوین ساختار و سیستم سازمانی کسب وکار
      • طراحی برند و خلق هویت دیداری، شنیداری و رفتاری سازمانی مختص کسب و کار
      • طراحی و راه اندازی کسب وکار

منظور از تدوین استراتژی در سازمان‌ها برنامه های هدفمند، روش و یا مجموعه فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی می باشند که برای دستیابی به اهداف سازمان تعیین می شوند و مهمترین هدف هر سازمانی ترغیب مخاطبان و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل برای خرید کالا و خدمات است.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در صورت عدم تدوین استراتژی  برای هر سازمانی (اعم از کوچک یا بزرگ) ممکن است بوجود آید بحران اقتصادی می باشد؛ منظور از بحران اقتصادی، وضعیتی است که نظم سیستم اصلی و یا قسمت‌هایی از آن مختل می گردد و موجب از بین رفتن پایداری در آن می شود. بنابراین کلیه شرکت‌ها از کوچک، متوسط و بزرگ نیاز به تدوین استراتژی و تعیین رویکرد در بازار دارند.
نکته قابل تامل اینجاست که بسیاری از شرکت‌ها در برابر بحران اقتصادی تاب نمی آورند و از عرصه فعالیت حذف می شوند و بسیاری، سالیان سال مجبور به جبران خسارت‌های ایجاد شده میشوند و همین امر منجر به دور شدن از بازار رقابتی شده و مسیر رشد سازمان را دچار اختلال میکند.
اگر این مهم برای هر سازمانی کم اهمیت جلوه کند  و تدوین استراتژی برای آن به درستی انجام نگردد، مدیریت منابع سازمان به درستی انجام نمی شود و ممکن است سازمان دچار کاستی و سستی گردد، همچنین سازمان دورنمایی از اهداف و موجودیت خود نیز ندارد و به ندرت اتفاق می افتد که در کار خود پیشرفت داشته باشند و بتوانند حوزه کسب و کار و مشتریان‌شان را در طول زمان گسترش دهند.

گروه برندینگ دیجیتال مارکتینگ آلین، با برخورداری از تیم با تجربه و متخصص در حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و با شناخت کامل بازار و همچنین مشاوره اصولی و تدوین استراتژی جامع برای سازمان، شروع به تحقیقات بازار و تحلیل رقبا میکنند چرا که تاثیرگذارترین مولفه در راستای تدوین استراتژی و ارتقای کیفیت تبلیغات، تحلیل و ارزیابی است و باید پیش از شروع تبلیغات، تحلیل درست و جامعی از بازار و محصولات مشابه داشته باشید. این کار تفاوت محصول شما با دیگران را به خوبی عیان نموده و نقطه‌ای که برای تبلیغات باید روی آن دست بگذارید را مشخص می‌نماید. افزون براین نیاز است در بازه‌های زمانی مشخص، نتیجه تبلیغات قبلی خود را رصد کنید تا علاوه بر نشان دادن معایب و مزایای احتمالی آن، راه برطرف ساختن معایب و بهبود فرآیند تبلیغاتی را نشان دهد.

 کارشناسان خبره ما در این مرحله  با تدوین طرح توجیهی مختص کسب وکارتان، ساختار سازمانی و سیستم سازی را درسازمانتان تقویت کرده و نهایتا با طراحی منحصر به فرد برند و خلق هویت دیداری و شنیداری سازمان، کسب و کار شما را جانی تازه بخشیده و شما را تا انتهای این جاده پر پیچ و خم و رسیدن به مقصود مطلوب یاری میکنند.

  • خلاقیت و ایده پردازی

    • ایده پردازی تولید محتوای منحصربه فرد
    • کپی رایتینگ  برند، فرد و سازمان
    • نویسندگی و سناریو نویسی

به گفته باربارا یانوشکیویچ: فکر خلاقانه الهام بخش ایده است و ایده الهام بخش تغییراست.ایده پردازی به فرآیند تولید، توسعه و انتقال ایده های انتزاعی، بصری یا دیداری گفته می شود در واقع ایده ها اولین قدم به سمت پیشرفت و بهبودی هستند. بدیهی است که این ایده ها نمی توانند به صورت تنها و واحد، خلاقیت ایجاد کنند و شما به سیستمی نیاز دارید که بتواند این ایده ها را مدیریت کند. از طرفی پیشرفت ما به عنوان نوع بشر بستگی به ایده های جدید ما دارد. از دید یک فرد، اگر احساس می کنید که در یک وظیفه گیر افتاده اید یا نمی توانید مشکل خاصی را برطرف سازید، ایده های جدید می توانند به شما در حرکت رو به جلو کمک کند.

“اگر ما به صورت دائمی در کسب و کار و سیستم خودمان بهبود ایجاد کنیم در نهایت به رشد بسیار زیادی می رسیم.”

سازمانهان های امروز تحت تآثیر عواملی از قبیل افزایش رقابت جهانی ، دگرگونیهای ناگهانی ، نیاز به کیفیت و خدمات پس از فروش و وجود منابع محدود و ……. زیر فشارهای زیادی قرار دارند . پس از سالها تجربه ، دنیا به این نتیجه رسیده است که اگر سازمانی بخواهد در اقتصاد و امور کاری خود پیشتاز باشد و در عرصه رقابت عقب نماند باید از  روش های خلاقانه برای تولید محصول و یا خدمات خود استفاده کند همچنین نیروی انسانی متخصص ، خلاق و با انگیزه به کا رگیرد تا رشد و شکوفایی سازمان دوچندان شود.سازمان نوآور و خلاق، سازمانی همیشه در حال تغییر است و به طور مداوم و مستمر ایده‌ها و روش‌های جدید را امتحان می‌کند تا بتواند خدمات و محصولات بهتری به مخاطبان خود ارائه دهد.

ما در واحد تحقیق توسعه آلین با به کار گیری نیروی جوان، خلاق و متعهد وبرگزاری جلسات طوفان ذهنی برای ارائه هزاران ایده جدید در ارتباط با چالش ها و مشکلاتی که فرد یا سازمان با آن دست و پنجه نرم میکند، گرد هم می آییم و نهایتا توانایی خلق وسناریو توسعه ایده های جدید باعث میشود که مرتبط بمانید و در سازمان خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید.

  • طراحی و برنامه ریزی کمپین

    • طراحی، تدوین و برنامه ریزی کمپین های ارتباطی و تبلیغاتی

در یک تعریف کلی، کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات مشابه برای یک تجارت است که پیام خاصی را برای کاربران داشته و آن ها را برای خرید خدمات قانع کند.

امروزه سازمان های مختلف به منظور دستیابی به نتایج مطلوب مانند افزایش آگاهی از نام تجاری، افزایش فروش و نرخ تبدیل و بهبود ارتباطات خود به یک کمپین تبلیغاتی نیازمند هستند.داشتن استراتژی تبلیغاتی و طراحی یک کمپین حرفه ای از این جهت مهم است که از ابتدای کار، به صورت سازماندهی شده پیش روید. و خدمات یا محصول خود را به بهترین شکال به مخاطب هدف بشناسانید

درواقع اگر مخاطبان کمپین خود را به درستی بشناسید و بر مبنای شناخت خود از آنان اهداف و استراتژی کمپین خود را تعریف کنید، می‌توانید تا حد زیادی احتمال موفقیت کمپین خود را افزایش دهید. با نگاه ریزبینانه تر، شناخت دقیق مخاطبان اعم از سن، جنسیت، وضعیت تاهل، سطح سواد، علاقه‌مندی‌ها و عادت‌ها و … می‌تواند کمک شایانی به تدوین استراتژی کمپین تبلیغاتی کند.

همچنین یکی دیگر از مفاهیم این حوزه ارتباطات بازاریابی یکپارچه (imc) میباشد که در آن گروهی از افراد میتوانند ایده،باورها و اعتقادات خود را در یک پایگاه رسانه ای بزرگ جمع آوری کنند.سپس advertising campaign از این کانال های رسانه ای متنوع استفاده کرده و مخاطبین مشخصی را مورد هدف قرار خواهد داد.به این ترتیب کمپین های تبلیغاتی کمک میکنند تا بهترین استراتژی و موثرترین تاکتیک ها را برای تجارت خود بیابید.

نهایتا چنین میتوان نتیجه گرفت که کمپین تبلیغاتی موفق، کمپینی است که با استراتژی و برنامه‌ریزی درست و مناسب برای رسیدن به هدف طراحی شده باشد؛درنظر داشته باشید که  تنها انجام تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده به معنی برگزاری یک کمپین تبلیغاتی موفق نیست؛ بلکه با توجه به هدف کمپین باید از طریق رسانه‌های مناسب و محتوای درست تبلیغات خود را اجرا کنید. و کاربرانی که می‌خواهند از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند ؛ اما شما را نمی‌شناسند  را شناسایی و جمع آوری کنید و با جذب این افراد ،آن‌ها را به مشتریان طولانی مدت خود تبدیل کنید.

جذب مخاطب درست برای موفقیت یک کسب و کار و کمپین تبلیغاتی‌اش اهمیت زیادی دارد؛ و کمپین تبلیغاتی ابزار جذب مخاطبین جدید است؛

گروه برندینگ دیجیتال مارکتینگ آلین با بهره مندی از نیروی متخصص ، جوان و مستعد در حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال  و با برگزاری کمپین های موفق در طی سالها تجربه، همت گمارده تا کمپین‌های تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ را با مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد برای برندها تهیه، تدوین و برنامه ریزی کند و تا مرحله اجرا پابه پای مشتریان حرکت کرده و تمام تلاش خود را میکند تا مشتریان خود را در بازارهای جهانی به قله های موفقیت نزدیک تر کند.

  • دپارتمان برندینگ

    • مشاوره تبلیغاتی

      • مشاوره خدمات تبلیغاتی  و ارائه راهکار بهینه

از دیجیتال‌سازی کسب‌وکارتان گرفته تا شناسایی فرصت‌های جدید و تبلیغاتی که بتواند به مطرح‌ شدن برند شما بینجامد، همه می‌توانند توسط یک مشاوره‌ی تبلیغاتی برای شما محقق شوند.  و شما را یک گام در رسیدن به اهداف سازمانیتان نزدیک تر کند و همین امر باعث پیشی گرفتن از رقبا میشود. و این تنها برگ برنده شما در میدان  رقابتی تنگاتنگ کسب و کارتان است.

مشاور تبلیغاتی به متخصصین حوزه تبلیغات گفته می‌شود که تمرکز اصلی آنها بر روی ارتباطات در حوزه کسب و کار با مشتریان بالقوه و آتی می‌باشد و به طور کامل با ترندهای روز کسب و کار و بازار هدف آشنایی کامل دارند.
مشاوره تبلیغاتی پیشنهادات و ارائه خدماتی می‌باشد که تبلیغات را بر پایه علم مارکتینگ، ترندهای روز، شناسایی دقیق بازار هدف و مبتنی بر تجربیات موفق جهت می‌دهند و درنتیجه منجر به افزایش سودآوری و جذب مشتری و در نهایت افزایش سهم بازار برند خواهد شد. مشاوره تبلیغاتی درواقع شامل فرآیندی علمی است که با تحقیقات و پژوهش آغازشده و پس از طی مراحل تحلیلی منجر به ارائه راهکار می‌شود.

گروه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ آلین  با ارایه خدمات مشاوره اصولی و استراتژی های تبلیغاتی در حوزه کسب وکارتان و شناسایی بازار هدف و تحقیقات میدانی  صورت گرفته که طی سالها تجربه به دست آمده، شما را برای موفق شدن در مسیر کاریتان راهنمایی کرده و با طرح مساله راجع به چالش های پیش رو و ارایه راهکار های بهینه جهت همراه کردن مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید، فروش هر چه بهتر خدمات یا محصول، معرفی برندتان به بارار جهانی و همچنین کاهش هزینه هاو صرفه جویی در زمان، منجر به سودآوری و درامدزایی بیشتر و ایجاد تغییرات مثبت در سازمانتان میشود.

  • هویت بصری و طراحی برند

    • شخصیت شناسی برند(آرکی تایپ)
    • طراحی نماد (لوگو | نشان | آرم تجاری) و تایپوگرافی
    • طراحی ست اداری
    • ثبت امور حقوقی و شرکتی

در دنیای امروزی که در هر لحظه شاهد تصاویر خلاقانه هستیم اهمیت هویت بصری بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود. برندهای موفق به خلق تصاویر  به منظور حک شدن در ذهن مخاطب روی آورده‌اند.هویت یعنی شخصیت، ذات و حقیقت یک چیز. اهمیت هویت بصری برند به اندازه‌ی هویتی که یک انسان دارد موردتوجه است. تمام اجزای هویت بصری مثل تصویری که ما از یک انسان داریم روی ذهن ما حک می‌شوند. هویت شخصی برای یک شخص خاص و منحصر به یک فرد می باشد ولی هویت بصری مختص یک برند چه تجاری و چه شخصی و نمایانگر حقیقت یک برند می باشد.

هویت بصری ترکیبی از چندین عناصر بصری و گرافیکی است که به وسیله آن یک برند نسبت به  سایر برندها متمایز میشود.

به عبارت دیگر برای اینکه یک نام تجاری همواره به شکل مثبت و تاثیر گذار شناخته شود و در جایگاه خود موفق باشد، در ابتدا باید آن را تعریف کرد و بهترین ویژگی های آن نام تجاری را برجسته کرد. برجستگی این ویژگی ها تنها با هویت بصری انجام پذیر است. در  این صورت زمانی که مشتری قصد خرید یا قصد استفاده از خدمات شرکتی را داشته باشد در ابتدا به فکر برندی می افتد که از قبل بر روی هویت بصری کار کرده باشد. بد نیست بدانید امروزه هویت بصری یا (Visual identity) به عنوان یک اولویت اصلی در برند سازی و استراتژی‌های تجاری یاد میشود.

بسیاری بر این باورند که برند، برندینگ, هویت برند و هویت بصری برند یکی هستند و به جای یکدیگر استفاده می شوند پس به تعاریفی که در ادامه گفته می شود دقت کنید:

  • برند همان تصویری است که با استفاده از طراحی لوگو،طراحی ست اداری و یا سایر المان ها، مخاطبان هدف یک کسب و کاری که برند شده است را شکل می دهد و جاودانه می کند.
  • برندینگ و یا برندسازی هم ، ساختار دهی و شکل دهی به یک برند تجاری، شخصی و یا انواع دیگر برند می باشد.
  • هویت برند یا ( Brand Identity)بستگی به این دارد که مخاطبان هدف یک برند چه درکی از آن برند پیدا می کنند، یعنی چه درکی از شخصیت یک برند و ذات آن کسب و کار برند شده پیدا کرد اند.
  • هویت بصری برند (Visual Brand Identity) بخشی از برندینگ می باشد ولی در حقیقت مجموعه ای از تمامی المان ها و عناصر یک برند بوده که آن برند برای تاثیر گذاری در ذهن مخاطبان خود، ایجاد کرده است.

به طور مثال هویت بصری تنها به جنبه‌های بصری مانند لوگو، رنگ، عکس و همچنین فونت‌ها توجه می‌کند. در صورتی که هویت برند و یا برندینگ به ارزش‌ها و همچنین توسعه صدای برند، استراتژی‌های ارتباطی و هویت بصری توجه دارد. به همین منظور است که می‌گویند برند سازی بدون هویت بصری کامل نیست و هویت بصری باید از دستورالعمل‌های برندینگ پیروی کند تا ثبات و اعتبار آن کسب و کار خاص را تقویت کند.

اجزای هویت بصری مثل چشم‌ها، گونه‌ها، استایل صورت، موها و قسمت‌های مختلف بدن برند هستند که همه برند را با این المان‌ها به یاد می‌آورند.

اجزای هویت بصری برند شامل موارد زیر است:

  • آرم تجاری برند(logo)
  • شعارتبلیغاتی و تگ لاین(slogan)
  • رنگ سازمانی برند
  • انتخاب فونت سازمانی
  • کارت ویزیت و ست اداری و …
  • برندبوک (brand book)
  • امضای برند (sign)
  • بافت برند(pattern)
  • وبسایت
  • طراحی ایمیل
  • شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، تلگرام و …)
  • و …

طبق تحقیقات انجام شده در سال های اخیر، 75 درصد ادراکات بشر از تصویر می باشد، بنابراین می توانید به کمک ویدیوها و یا عکس های جذاب و انتشار آن در شبکه های اجتماعی هویت بصری خود را به مخاطبینتان نمایش داده و مطمئن باشید که با این کار برند خود را به بهترین حالت به نمایش گذاشته اید. این نشان از اهمیت هویت بصری برند است. البته هویت برند به هویت سازمانی (Corporate Identity) نیز معروف است که معمولاً طراحی آن به طور خاص و ویژه ای بر بازار فروش شرکت یا فعالیت اقتصادی عمومی آن شرکت تأثیرگذار است.

چرا شرکت‌ها به هویت بصری برند احتیاج دارند؟

  • هویت بصری به آگاهی بیش‌تر برند و همچنین شناسایی برند کمک می‌کند
  • مخاطبین هدف به شکل موثر‌تری می‌توانند با کسب و کار شما ارتباطی صمیمانه برقرار کنند
  • هویت بصری یک احساس متمایز از محصولات و خدمات شما را منتقل می کند
  • هویت بصری برای یک برند حس تداوم و ثبات ایجاد می‌کند
  • هویت بصری نقطه تمایز شما نسبت به دیگر رقباست

طراحی هویت بصری از الزامات ورود هر کسب و کاری به بازار تجارت است.امروزه استارت آپ های حرفه ای اهمیت این بخش را درک کرده و با کمک طراح مجرب،جای پای خود را برای ورود به این بازار  جهانی محکم میکنند. هویت بصری در واقع شخصیتی قدرتمند و قابل اعتماد از کسب و کارها نشان می دهد، شخصیتی که ماندگاری، محبوبیت و توسعه کسب و کار را به ارمغان می آورد.

با طراحی هویت بصری قالب و ساختاری یکپارچه برای نمای کسب و کار خود تعیین می کنید و این طراحی باید به گونه‌ای باشد که همه اجزای شرکت یا سازمان شما به شکلی خاص و منحصر بفرد، گویای ماهیت برند شما باشد.

از طرفی مشتریان هنگام خرید با برندهای متعددی روبرو هستند که انتخاب را سخت می کند. اما طراحی متفاوت و حرفه ای هویت بصری باعث تمایز برند شما نسبت به سایر رقبا  شده و تاثیر مستقیمی روی موفقیت کسب و کار و فروش بیشتر شما دارد. هویت برند مجموعه ای از باید ها و نباید ها و ساختارهای بصری بر پایه ماهیت یک برند است. ورود هر کسب و کاری به بازار ، بدون استفاده از طراحی هویت بصری اشتباهی بزرگ و جبران ناپذیر است.

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک در بهترین حالت فقط یک لوگو طراحی میکنند. داشتن آرم بدون هویت بصری و داشتن هویت بصری بدون استراتژی برند مانند ساختن یک برج بدون پی است و شروع ساخت  و ساز بدون نقشه!

آنچه که باعث می شود در اذهان بمانید و تصویری خوش از یک برند را در سطحی گسترده بجای بگذارید هویت بصری برند است.

گروه دیجیتال برندینگ آلین  طی سالها تحقیق و مطالعه نسبت به آثار طراحی هویت بصری برند و نقش آن بر روی موفقیت سازمانها،بر آن بوده تا هدف و رسالت کسب و کارتان را به روشنی و وضوح برای مخاطب به نمایش بگذارد. و با اطمینان میگوییم اگر می خواهید سازمان خود را به گونه ای ساده و جذاب معرفی کنید می توانید با کارشناسان خبره ما در این حوزه در ارتباط باشید تا برند سازمان شما را با هویتی متفاوت توسعه دهیم.

ما طی چند مرحله ساده اما مهم در مسیر توسعه همراه شما هستیم که مهمترین و اساسی ترین بخش آن  سند شخصیت شناسی برند است که بصورت کامل تهیه و تدوین شده و با استفاده از آن چرایی و چیستی نوع کسب وکار شما مشخص میگردد و سپس لوگو که مهمترین عنصر هویت بصری برند است را  به شکلی خاص و منحصصر به فردطراحی میکنیم

ما به جهت رفاه حال مشتریان و در راستای منافع سازمان از جمله صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها  ثبت امور حقوقی و شرکتی را نیز به خدمات خود اضافه کرده ایم تا به روند رو به رشد کسب و کارها کمک شایانی کرده باشیم .

  • طراحی گرافیک

    • تبلیغات محیطی (بیلبورد، استرابورد،)
    • چاپ و بسته بندی
    • طراحی اوراق تبلیغاتی (کاتالوگ، بروشور، تراکت)
    • صفحه آرایی و نشر کتاب (انتشارات)

طراحی گرافیگ یعنی هنر ارتباط بصری از طریق عکس های متنی، نمادها و کارهای هنری که وظیفه انجام آن به عهده ی یک طراح گرفیک می باشد ؛ از دیدگاه یک موسسه هنر گرافیکی در آمریکا(AIGAطراحی گرافیک یک فرآیند خلاقانه است که تکنولوژی و هنر را باهم می‌آمیزدو با این کار بین ایده ها ارتباط برقرار میشود. طراح، با مجموعه ای از ابزار های ارتباطی متنوع (ابزار های اصلی در این کار تصاویر و تایپوگرافی هستند)سر و کار دارد وسعی میکند تا به وسیله ی بهترین راه های انتخابی خود، پیامی را از فرستنده به مخاطبان آن منتقل کند.

به عبارت دیگر طراحان گرافیک  طراحی  و توسعه هویت بصری شرکت ها و موسسات و کسب و کار های بزرگ و کوچک را  در اختیار دارند. آنها،  ایده های الهام بخش خود و مفاهیم بصری را با استفاده از نرم افزار کامپیوتری و یا دست پیاده سازی می کنند و در اطلاع رسانی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون نقش به سزایی دارند.

وقتی افراد اطلاعات را می شنوند ، به احتمال زیاد سه روز بعد فقط 10 درصد از اطلاعات گفته شده را به خاطر می آورند. در مقایسه با آن ، اگر این اطلاعات را با تصاویر بصری جفت کنید ، مردم 65 درصد آن را حفظ می کنند. و از نظر بازاریابی دیجیتال، محتوا با تصاویر مرتبط 94٪ بیشتر از محتوای بدون تصاویر مربوطه بازدید می کند. بنابراین کسب و کار شما برای برقراری ارتباط با اهداف خود و  ماندگاری در ذهن مخاطب به طراحی قوی نیاز دارد.

حال به اهمیت طراحی گرافیک در کسب و کار می پردازیم :

  • افزایش فروش : محتوای گرافیکی که با دقت طراحی شود می‌تواند فروش را افزایش دهد. مردم از طراحی گرافیکی منحصر به فرد و با کیفیت این پیام را دریافت خواهند کرد که شرکت استفاده کننده از این طراحی، محصولات و خدماتی یکتا و با کیفیت ارائه می‌دهد.

مهم ترین نقش طراحی گرافیک در زمینه معرفی محصولات و خدمات شرکت ها یا سازمانها می باشد. اگر شما بهترین محصولات را هم داشته باشید ولی نتوانید محصولات خود را به گونه ای که هستند نمایش دهید کسی به محصولات شما علاقه مند نخواهد شد

  • جلب توجه مخاطبان : برای موفقیت و پیشرفت در کسب و کار باید این امکان را داشته باشید تا در اولین نگاه بر روی مخاطب خود تاثیر لازم را بگذارید. برای نمونه یک لوگو برای جذب نمودن مشتری تنها چند ثانیه فرصت خواهد داشت در واقع طراحی گرافیک حرفه ای بر روی مخاطبین ، ارتباط با مشتری ها و موفقیت تجارت یا کسب و کار شما تاثیر زیادی دارد.
  • سرعت در انتقال پیام : به کمک طراحی گرافیک خیلی راحت می توان از نظر بصری پیغام و ایده های خود را به مخاطب انتقال داد. گاهی تصاویر تاثیر بیشتری از هزاران کلمه خواهند داشت و خود گویای مطالب بسیاری هستند.
  • جلب اعتماد و برند سازی: طراحی گرافیک حرفه ای نشان دهنده این است که یک کسب و کار چقدر برای حرفه و کسب و کار خود ارزش قائل است و همین موضوع حس اعتماد را به مخاطبین منتقل خواهد کرد.
  • ماندگاری در ذهن مخاطب
  • جذاب تر کردن محتوا با طراحی گرافیک
  • محبوبیت و رشد شبکه‌های اجتماعی
  • و…

طراحی گرافیکی شامل هر چیزی است که بتواند در کسب و کار شما ظاهر متفاوتی ایجاد کند. امروزه همه ی کسب و کارها برای تولید محتوای گرافیکی همچون آیتم های چاپ شدنی که شامل بروشور، کارت ویزیت، سربرگ ، ست اداری ، و یا آیتم هایی که در کامپیوتر و گوشی موبایل مورد استفاده قرار می گیرندشامل وب سایت، پست اینستاگرام و … به طراحان گرافیک نیاز دارند.طراحی گرافیک یک ابزار مهم برای کمک به هر شغلی است که تاثیر مثبت و ماندگاری را ایجاد کند و این بدان معناست که  اولین باری که بازدیدکننده با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کند، آینده روابط تجاری شما را تعیین می کند.

گروه برندینگ دیجیتال مارکتینگ آلین تمام قد در تلاش است تا با بهره مندی از گرافیستهای حرفه ای و مجرب و با طراحی های منحصر به فرد در بخش های مختلف از جمله چاپ و بسته بندی، طراحی اوراق تبلیغاتی، صفحه آرایی و نشر کتاب و تبلیغات محیطی مشتریان خود را در مسیر کسب و کارشان و آینده روابط تجاریشان ممتاز گرداند. این واحد با ارتباط تنگاتنگ خود با جامعه گرافیک ایران و همکاری با اعضای خانواده بزرگ طراحان ایران و با تکیه بر دانش روز و استفاده از جدیدترین بانک‌های عکس و طرح روز دنیا، کلیه نیازهای این عرصه را برآورده می‌سازد.

  • دپارتمان دیجیتال مارکتینگ

    • خدمات برنامه نویسی

      • طراحی Ui و Ux
      • طراحی و برنامه نویسی وبسایت مبتنی بر سیستم های مدیریت محتوا (cms)Wordpress |
      • طراحی و برنامه نویسی وبسایت مبتنی بر کدنویسی اختصاصی | RFP
      • طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن های اختصاصی موبایل (مبتنی بر Anroid  و IOS)
      • طراحی و برنامه نویسی سیستم های اداری و اتوماسیون

با گسترش اینترنت و فضای مجازی و به لطف ابرقدرت هایی همچون گوگل، یاهو، مایکروسافت، اپل و …، سبک زندگی مردم جهان دستخوش تغییرات عظیمی شد و با آمدن موج  پرسرعت تکنولوژی ،شبکه جهانی ایننترنت برای استفاده عموم مردم آسانتر و ارزران تر از قبل شد به نحوی که برای استفاده از خدمات یا محصولات مورد نیاز خودشان غیر از مشاوره و تحقیق از افراد قابل اعتماد با مرور اطلاعات موجود شرکت های ارائه کننده خدمات در فضای مجازی نسبت به خرید داشتن یا نداشتن از آن شرکت تصمیم گیری می کنند. به عبارت دیگر اگر خریداران نسبت به شرکت های ارائه دهنده خدمات یا فروشگاه ها اطلاعات مفیدی به دست نیاورند، دلیلی نمی بینند که بتواند به شما اعتماد کنند و پول خود را صرف خرید محصولات یا خدمات شما کنند. 

این جاست که داشتن یک وب سایت جذاب و ارزشمند برای هر کسب و کاری جزو ضروریات این عرصه محسوب می گردد.وب سايتي که مطالب را به سادگي اما قوي ارائه کند، داراي پيام جديد و جاذب اما واضح باشد، رنگ آميزي زيبا و نه گيج کننده داشته باشد؛ تاثيرگذار و پرفايده باشد.

امروزه اهمیت طراحی سایت به دليل وسعت مخاطبين ، 24 ساعته بودن رسانه سايت اينترنتي، قابليت بروز رساني سريع سايت و کم هزینه بودن راه اندازي سایت  بیشتر از گذشته بر همگان عیان شده است.در واقع طراحي سايت ،گامي بزرگ در جهت معرفي خدمات و محصولات، ارائه خدمات آنلاين به مشتري، برقراري ارتباط و دريافت نظرات مشتریان است. 
در نظر داشته باشید سایت هویت مجازی شما را به تصویر میکشد و ارائه بهترين چهره از شما و فعاليت هايتان بايد مهمترين هدف شما از طراحي سايت باشد چرا که فقط 30 ثانیه زمان جهت جذب کاربر دارید.

ما در  دپارتمان دیجیتال مارکتینگ  آلین،  با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه در زمینه طراحی وب وتسلط به زبان های برنامه نویسی و با بهره گیری از خلاقیت و نو آوری گروهی و ارائه خدمات حرفه‌ای میزبانی وب و سرور مجازی و اختصاصی و ثبت‌ دامنه اینترنتی، به عنوان یکی از  شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده این خدمات در ایران بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

طراحی وب سایت، برنامه نویسی(وب،موبایل،اتوماسیون اداری)، رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری(UX) از جمله فعالیت های این مجموعه میباشد.رعایت استاندارد ها و واکنش گرایی سایت (نحوه نمایش سایت در دستگاه ها با صفحه نمایش بزرگ و کوچک ) جز اصول اولیه این تیم است.

کار ما تنها انتقال فعاليت هاي شما بر روي يک صفحه اينترنتي نيست. ما متعهد به ايجاد محيطي خواهيم شد تا براي شما و تجارت شما مفيد باشد. ما قادر هستيم اين واقعيت را به تصوير بکشيم که شرکت شما بي نظير است و در حوزه اي فعاليت دارد که شما متخصص آن هستید. تا رسیدن به رویاهایتان تنها چند قدم فاصله دارید.

مراحل انجام پروژه توسط تیم متخصص آلین طی چند مرحله ساده و با دقت بسیار به شرح زیر انجام میشود.

  • تحلیل پروژه و پیش نیازها
  • ثبت قرارداد
  • طراحی گرافیک

طراحی وب جزو طراحی گرافیک نمی باشد اما طراحی گرافیک یکی از عناصر اصلی در طراحی وب است. طراحان وب در گروه آلین جهت ایجاد یک طراحی وبِ کاربر پسند و دلپذیر ، انواع عناصر طراحی مانند طرح تصاویر و تایپوگرافی را در نظر میگیرند و آن ها را با هم ترکیب میکنند.

  • برنامه نویسی
  • تست و آزمایش
  • تحویل نهایی
  • آغاز تعهد
  • خدمات پشتیبانی

    • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
    • پشتیبانی  فنی ، عملیاتی و حفاظتی
    • ارزیابی و اثربخشی تبلیغات

تحویل پایان کار نیست!
طراحی سایت هرچقدر هم اصولی و درست انجام پذیرد، در صورتی که کند باشد یا در دسترس نباشد یا بازدید کننده نداشته باشد راه به جایی نخواهد برد. از طرفی برای بهتر دیده‌شدن کسب و کار ها در فضای مجازی، موتورهای جستجو، موضوعی غیرقابل اجتناب هستند. به نحوی که موتور های جستجو نیز نقش مهمی برای کمک به مردم در پیدا کردن نیازهای خود بازی کرده اند لذا بهینه سازی سایت در جهت تامین استانداردهای موتورهای جستجو اهمیت بالایی خواهد داشت.

سئو سایت که واژه فارسی عبارت Search Engine Optimization  است و به صورت مخفف به آن SEO می گویند، به معنی انجام تمام فرآیندهایی است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر می گذارند را به دو دسته می توان تقسیم کرد: عوامل داخلی و عوامل خارجی. بهینه سازی سایت بیشتر بر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار وب سایت و همچنین قالب آن سعی می کند وضعیت سایت شما در گوگل را بهبود ببخشد. به طور خلاصه سئو سایت، فرآیندی است که به تمام اتفاقات روی سایت مرتبط است و باعث می شود سایت شما نتیجه بهتری در گوگل کسب کند، این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی افزایش بازدید و درآمد سایت شما خواهد داشت. سئو و بهینه سازی سایت، یک فرآیند زمانبر و مستمر است. فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود. در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی، محتوای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و… ترافیک و بازدید سایت افزایش خواهد یافت. به نحوی که می توانید افرادی را که به دنبال خرید محصولات سایت هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و درصد قابل توجهی از این افراد را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید. در واقع هیچ روش بازاریابی اینترنتی دیگری تا این اندازه بازگشت سرمایه گذاری ندارد.

هنری فورد در مورد اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مانند متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است.

(درنظر داشته باشیدSEO  یکی از ابزارهای موجود در بازاریابی اینترنتی است واین یعنی می تواند بخشی از کمپین بازاریابی اینترنتی باشد که معمولا با موارد دیگری مثل ارتقاء رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوا و … همراه است.)

داستان از اینجا شروع میشود که وقتی افراد به جستجوی آنلاین می پردازند موتورها ی جستجو مثل GOOGLE,YAHOO,MSN,… بین میلیون ها سند جستجو می کنند و دو نتیجه را در پی خواهند داشت : اول اینکه نتیجه جستجوی کاربر را در اختیارش قرار می دهند ، و دوم اینکه با توجه به آن جستجو به وب سایت هایی که اطلاعات را  از آنها جمع آوری کرده است رتبه می دهد و اولین چیزی که  برای این رتبه بندی خیلی مطرح است،  PageRankسایت گوگل به دلیل دارا بودن بالاترین رتبه در جهان است. وب سایت هایی که رتبه بندی بالاتری دارند درصد بیشتری از کلیک ها و بازدید کننده ها را به خودشان اختصاص میدهند و این به وضعیت اقتصادی تجارت شان کمک می کند. رتبه بندی موتورهای  جستجو تحت تاثیر بسیاری از عوامل از جمله سن سایت، کیفیت نمونه کارها، پیوند سایت، ربط صفحه، سیگنال های اجتماعی و سطح رقابت در میان سایت های دیگه است

چرا باید برای سایت طراحی شده خدمات بهینه سازی هم در نظر گرفت؟

  • اکثر کاربران موتورهای جستجو احتمالا بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحه نتایج (SERPS) کلیک می کنن ، بنابراین برای استفاده از این مزیت و به دست آوردن بازدید کننده های وب سایت یا مشتری برای فروشگاه اینترنتی تون باید جزو اولین های لیست باشید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنن و حضور داشتن شما در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کنه، اعتماد به وب سایتتون رو افزایش میده.
  • SEO برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسبه ؛ افرادی که وب سایت شما رو با جستجو در Google یا Yahoo پیدا می کنن احتمال بیشتری داره که آن را در Facebook ، Twitter ،Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنن.
  • SEO برای اجرای صحیح یک وب سایت مهمه ، وب سایت های دارای بیش از یک نویسنده می تونه از طریق SEO به طور مستقیم و غیر مستقیم به سود برسه. مزایای مستقیم آنها افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزایای غیر مستقیم آنها داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای استفاده قبل از انتشار محتوای سایت ست.
  • SEO می تواند شما را در صدر این رقابت قرار بدهد ، اگر دو وب سایت یک چیز مشترک رو بفروشند ، این بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت برای شما احتمال داشتن مشتری بیشتر و فروش بیشتری رو رقم می زند.

هیچ چیز مانند احساس امنیت نمی‌تواند باعث آرامش خاطر و دلگرمی شما شود. ما در گروه برندینگ دیجیتال مارکتینگ آلین با استفاده از تخصص خود در زمینه مدیریت سرور اختصاصی و سرور مجازی و همچینن با بهره‌گیری از سیستم عامل های امن و قدرتمند و البته تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان متعدد از فایل‌ها و اطلاعات شما، بالاترین سطح امنیت را برای شما به ارمغان می‌آوریم. همچنین با ارائه انواع خدمات هاست با کیفیت و مناسب، همیشه آنلاین بودن سایت و سرورها را برای وب سایت طراحی شده تضمین می‌نماییم. ما به عنوان مشاور سئوی شما، بعد از هر کمپین تبلیغاتی جای‌جای وب‌سایت شما را آنالیز و به شما راهکارهای قابل اجرا و دقیق تری جهت رشد کسب و کارتان  ارائه می‌کنیم.

  • سوشال مدیا

    • بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
    • مدیریت شبکه های اجتماعی (اینستاگرام | لینکداین | توتییتر | فیس بوک | یوتیوب)
    • تدوین تقویم محتوایی (Table Content)
    • تولید محتوای تصویری و ویدیویی در شبکه های اجتماعی
    • برنامه ریزی تبلیغاتی در بستر شبکه های اجتماعی
    • ارزیابی، گزارش و تحلیل پیشرفت کسب و کار مبتنی بر فضای مجازی

در تعریف چرایی استفاده از شبکه های اجتماعی میتوان به این مورد اشاره کرد که استفاده از صفحاتی که روزانه حجم زیادی از ترافیک را به خود اختصاص می دهد، همواره مورد استقبال کاربران و مدیران کسب و کارها قرار می گیرد. امروزه کاربران اینترنت و افرادی که از این طریق اقدام به تحقیقات و جستجوهای مورد نیاز خود می کنند، به شدت رو به افزایش است. بنابراین یکی از مزیت های کسب و کارهای شبکه های اجتماعی تعداد زیاد مشتریان و کاربرانی است که همه روزه به آنها مراجعه می کنند.
 مزیت بسیار مهم دیگرِ شبکه های اجتماعی، پرداختن تبلیغات در این بستر است. کسب و کارها و برندهای مختلف همواره به دنبال اتخاذ استراتژی هایی برای پیدا کردن مشتریان و محیط هایی برای تبلیغات و معرفی محصولات خود هستندکه منجر به فروش بیشتر شود. بسیاری از شبکه های اجتماعی این قابلیت ها را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. به این صورت که با درج آگهی در این شبکه ها می توانید مشتریان خود را متقاعد کنید که محصول شما بهترین و شناخته شده ترین در میان سایر رقباست که البته کار آسانی هم نیست. بنابراین راه اندازی کسب وکار  در شبکه های اجتماعی فرصت های مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات از سوی شما هستند. و  با معرفی محصولات، می توانید به طور مستقیم با کاربران و مخاطبان واقعی خود صحبت کنید و نیازهای آنان را در مورد کالاهای موردپسند بررسی نمائید. علاوه بر این در مواردی بدون پرداخت هزینه­ های گزاف و در کوتاهترین زمان، امیدوار به دیده شدن بیشتر هستید. بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر در سرتاسر دنیا استفاده از شبکه های اجتماعی را یکی از گزینه های مناسب و اولویت هایشان در زمینه­ ی تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات  خود در نظر می گیرند. این کسب وکارها با اتکا بر بهینه سازی های مناسب شبکه های اجتماعی و امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد، اقدام به درج تبلیغات و استفاده از صفحات مجازی به منظور کسب اعتبار و اعتماد بیشتر در بین مشتریان می کنند.

  بنابراین استفاده­ ی مناسب از این فضا برای کسب و کارتان می تواند موجب توسعه ­ی شرکت شود و موقعیت های بی­نظیر و نامحدودی برای فروش محصولات یا خدمات به حساب آید. برای انتشار محتوا در هر شبکه اجتماعی و کانال ارتباطی باید دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشیم و مهمترین دلیل آن افزایش فالوور به جهت ایجاد آگاهی از سازمان و برند و انتقال ترافیک از شبکه اجتماعی به وبسایت است.بدین ترتیب علاوه بر فروش، موفق خواهید شد تا هزینه ی تبلیغات را به شدت کاهش دهید و صرفه جویی های مالی زیادی را به خود اختصاص دهید.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)یکی از انواع روش و ابزارهای نوینی است که امروزه شهرت و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است . به استفاده از محتوا (با صرف نظر از از فُرم و شکل) برای تحقق اهداف بازاریابی یک شرکت، بازاریابی محتوا می گویند. این اهدافِ بازاریابی می تواند شامل به دست آوردن مشتریان احتمالی، حفظ و نگهداری مشتریان فعلی، مشهورسازی برند تجاری/ محصول یا هر چیز دیگری باشد. درواقع بازاریابی محتوا بخشی از فرآیند مارکتینگ هر کسب وکاری است. استراتژی بازاریابی محتوا قبل از استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ورشد فزاینده شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر باعث شد نسبت به شبکه‌های اجتماعی رویکردی دقیق و مدبرانه ای داشته باشیم.

تولید محتوای با کیفیت می تواند مهم ترین راه برقراری تعامل و ارتباط با مخاطبان و درنهایت افزایش فروش و بهبود برند کسب و کار ها محسوب شود. به نحوی که با ایجاد محتوای جذاب، مرتبط و آموزنده، برای افرادی  که به زمینه کاری شما علاقه مند هستند ، تبدیل به یک منبع معتبر برای هر آنچه که به تجارت شما مربوط است، شوید. و مخاطبان را مشتاقانه به سمت خود جذب کنید.

تولید محتوا به مخاطبانتان موضوعی می دهد تا درباره اش گفتگو کنند. هنگامی که آنها با یکدیگر در مورد شما صحبت می کنند، در واقع در حال شناساندن شرکت شما به یکدیگر هستند (که در این بین شما را به یکدیگر پیشنهاد می کنند یا لینک شما را برای یکدیگر به اشتراک می گذارند). شک نکنید این نوع برندسازی، بهترین نوع بازاریابی است.

معمولاً وب سایت هایی که به کیفیت محتوای خود اهمیت نمی دهند (به این وب سایت ها کارخانه تولید محتوا می گویند)، مطالب نادرست بسیاری را در وب سایت خود منتشر می کنند. همین امر باعث می شود خوانندگان به صحت و سقم همۀ مطالب موجود در اینترنت مشکوک شوند. در مقابل وب سایتهایی که با استفاده از خدمات بازاریابی محتوا  شروع به انتشار  صحیح مطالب میکنند، نشانه ای از اعتبار محصولات و سرویس را دارند. هنگامی که درستی و صداقت محتوای شما به کاربران ثابت شود، مطمئن باشید که خدمات شما را به دیگر وب سایت ها ترجیح خواهند داد.

ما در گروه آلین، برای هر شبکه اجتماعی نظیر (اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و…) محتوای مناسب آن شبکه های اجتماعی به خصوص را تولید میکنیم. تیم متخصص این حوزه هر کانال و شبکه اجتماعی را به دقت بررسی و تصمیم میگیرد که چه محتوا و پیامی مناسب این کانال یا شبکه اجتماعی است. محتوایی که برای مخاطب هدف جذاب باشد و نیازها و دغدغه‌هایش را  در نظر بگیرد .همچنین درک این مطلب که در هر شبکه اجتماعی چه نوع محتوایی(عکس، فیلم،انیمیشن و…)بارگزاری شود یا با چه سرعتی باید پست‌ها گذاشته شود کاری ظریف و هوشمندانه است که فقط توسط متخصصی جوان و با انگیزه گروه آلین انجام میگیرد و براساس آن تقویم محتوایی(Table Content) برنامه ریزی وتدوین میگردد. عده‌ای معتقدند که روزانه یک یا دو پست در فیسبوک مناسب است؛ توییتر را در تمام طول روز باید رصد کنید؛ زمانی را در طول روز در لینکدین صرف کنید؛ این شاید یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب باشد اما باید صنعت و مخاطبان هر کسب و کاری سنجیده شود  و براساس پرسونا مخاطب هر سازمانی برنامه‌ریزی شود و این کاری است که ما د رآلین با دقت و حساسیت انجام میدهیم.

بازاریابی محتوا عملیاتی است که تمامی کمپین های تبلیغاتی بر اساس آن برنامه ریزی میشود.در این روند با گرافیست ها و طراحان مجموعه برای تولید تصاویربا کیفیت و با متخصصان سئو برای اطمینان از نحوۀ انتشار مطالب  وبا تیم های بازاریابی و روابط عمومی جهت تبلیغات و به اشتراک گذاری مطالب مشارکت صورت میگیرد.و پس از این مرحله ارزیابی، گزارش و نمودار تحلیل پیشرفت کسب وکار مبتنی بر شبکه های اجتماعی صورت میگیرد تا نقاط قوت و ضعف هر کمپینی هویدا گردد و بر طبق آن مجدد برنامه ریزی گردد.

نکته حائز اهمیت در این است که ممکن است در ابتدا موفقیت کوچکی به دست آید، سپس آمار ترافیک وب سایت به حالت “معمولی” باز  گردد و حتی ممکن است کمی سقوط کند. به این دوره، دورۀ گذار گفته می شود. درست پس از این دورۀ سخت است که آمار بازدید از وب سایت افزایش می یابد. پس توصیه می کنیم عجولانه عمل نکنید، و در این مسیر صبور باشید که قطعاً نتایج خوبی خواهید گرفت.

برندهای گروه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ آلین

  • استدیو رسانه تتیسا

    • عکاسی

      • نورپردازی و نورسنجی
      • عکاسی محصول و برندینگ
      • عکاسی پرسناژ
      • عکاسی مدلینگ
      • عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

عکس و دیگر محتوای بصری، امروزه به مهمترین ابزار کسب و کار ها برای شناساندن خدمات و محصولات خود بدل شده و یک امر مهم در تاثیر گذاری و معرفی است چرا که  تصویر، حرف اول را در تبلیغات می زند؛ تصاویری که با نگاه تخصصی از محصولات شما گرفته شوند گویای کیفیت بالای محصول شماست. حال هرقدر  این تصویر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد مخاطبان را به سرعت به خودش جلب می کند.

حتی برای چاپ کاتالوگ، تصویر اصلی ترین بخش از طراحی و چاپ کاتالوگ به شمار می اید، چرا که قرار است مشتریان با دیدن تصاویر و ویژگی های ظاهری و فیزیکی محصولات، یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنند، شاید شما در لحظه ی ارائه کاتالوگتان در کنار مشتریتان نباشید که از کیفیت خدمات شرکتتان تعریف کنید با این حال یک عکس با کیفیت مشتری شما را کاملا متقاعد نماید که انتخاب درست، محصول شماست.از این رو تصویر نقش مهمی در جذب مشتری و افزایش نمودار فروش دارد.

حتی شاید بخواهید یک امر مهم را اطلاع رسانی کنید و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنید. عکاسی بهترین گزینه شماست چرا که عکس داستانی را روایت میکند که کلمات قادر به بیان آن نیستند

بنابراین هرقدر که به جلو می رویم عکاسی صنعتی و نقش آن در تبلیغات و داشتن تصاویر با کیفیت پررنگ می شود.

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که هدف، عکاسی از محیط، فضا و گروه اجرایی است، عکاسی صنعتی بیشترین نقش را در تبلیغات دارد چرا که فقط و فقط، محصول، هدف است. به این منظور عکاس برای فروش بیشتر و جذب مشتری، به گونه ای از محصول عکس می گیرد که بتواند با زیبایی و نورپردازی که دارد مشتریان را به خود جذب کند. در  عکاسی صنعتی که به منظور تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد با رویکردهای متنوع و متفاوتی از محصول عکس گرفته میشود و با نشان دادن نقاط قوت، به جذب مشتری پرداخته میشود. در دنیای عکاسی تبلیغاتی/صنعتی به منظور جذب هرچه بیشتر مشتری، ایده اصلی ترین عنصر محسوب می گردد که در تمام روش های تبلیغاتی باید وجود داشته باشد. و همین امر منجر به تدوین استراتژی های متنوع برای هر تبلیغی میشود.

در دنیای امروز که دنیایی از رقابت اقتصادی است بایستی با یک تکنیک منحصر به فرد مشتریان را به سمت خودتان بکشید و بر روی فروشتان تمرکز نمایید. از این رو عکاسی تبلیغاتی با درگیر کردن ذهن مشتری و ترغیب و تشویق او برای خرید می تواند یکی از گزینه های ایده ال در تبلیغات باشد.

استدیوعکاسی گروه آلین با به روز ترین تجهیزات و امکانات نورپردازی و نورسنجی و با بهره‌مندی از تیم خلاق و مجرب در این حوزه و همچنین  ارائه خدمات تخصصی در حوزه های  عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، عکاسی محصول، عکاسی پرسناژ، عکاسی مدلینگ  و عکس برداری دکوراتیو و تزئینی مبتنی بر دانش هنری، آمادگی خدمت رسانی به تمام سازمانها و شرکتها می‌ باشد. ما با استفاده از استوری برد،کانسپ و ایده ها را بصورت مکتوب در نظر گرفته و تا زمان اجرا به عنوان نقشه راهنما از آن استفاده خواهیم کرد. در واقع استوری برد کمک می کند بخش بخش پروژه عکاسی را با برنامه ریزی تصویری از پیش آماده شده انجام دهیم.

  • تصویربرداری

    • تصویربرداری هوایی ( هلیشات و fpv)
    • تصویربرداری زمینی
    • تدوین و مونتاژ تیزرهای ویدویی و تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی کوتاه است که در ابتدا بدون این که در مورد محصول مورد نظر آگاهی کاملی به بیننده بدهد در قالب یک ویدئو و یا عکس ظاهر می شود. به این ترتیب با دادن این سرنخ ها مخاطب کنجکاو می شود که بداند آن محصول چیست و چه کارایی دارد و چه خدماتی ارائه می دهد. اگر در همان ابتدای کار، محصول به طور کامل معرفی شود این حس کنجکاوی در او به وجود نمی آید و پیگیر آن نمی شود و فرایند فروش اتفاق نمی افتد.

برای ساخت این مدل تیزرهای تبلیغاتی ترکیبی از تصویربرداری زمینی وهوایی با فناوری های روز دنیا استفاده میشود. هدف از تصویربرداری هوایی، ضبط تصاویری با زاویه دید متفاوت است؛ از آسمان به سطح زمین! کوادکوپترها با قدرت مانور بالایی که در اختیار خلبان هلی شات می گذارند باعث ثبت فیلم وعکاس هایی با کیفیت بسیار بالا در انواع فرمت های تصویری میشود.

همکاران ما  در گروه آلین با دریافت بریف و اطلاعات پروژه، پیشنهادات خلاقانه خود را آماده کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. پس از آن با برگزاری جلساتی به بررسی روند انجام پروژه خواهیم پرداخت و مراحل آن را برنامه ریزی خواهیم کرد و سرانجام با در دسترس بودن تجهیزات پیشرفته از جمله هلیشات و fpv تصویربرداری و ساخت کلیپ آغاز میشود و در آخر توسط تیم متخصص و با تجربه تدوین و مونتاژ میگردد تا تیزری تمام عیار  و حرفه ای برای شما آماده گردد که چه در شبکه های اجتماعی نشر پیدا کند و چه در تبلیغات تلویزیونی، برند شما را متمایز از سایر رقبا به تصویر میکشد.

  • پویانمایی (انیمیشن)

    • طراحی ، سناریونویسی و تولید موشن گرافیک اختصاصی
    • طراحی ، سناریونویسی و تولید استاپ موشن اختصاصی

پویانمایی یا نقاشی متحرک یا  همان انیمیشن ( Animation )، فرایند ایجاد توهم حرکت و تغییر بوسیله نمایش سریع، تند و پیوسته یک سلسله از تصاویر ثابت دوبعدی یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی است که تفاوت جزئی با هم دارند. حرکت روان تصاویرِ پویا در پویانمایی‌ها، ناشی از یک خطای دید است که به دلیل پدیدهٔ ماندگاری تصاویر پدید می‌آید. اساس پویانمایی هنر، تخیل و خلاقیت است

Animation را می توان بوسیله یک رسانه آنالوگ، ورق های پویانما، فیلم تصاویر متحرک، نوار ویدئو و رسانه های دیجیتال مانند فرمت های GIF، Flash و ویدئوی دیجیتالی، ضبط کرد. برای نشان دادن انیمیشن، از یک دوربین دیجیتالی، کامپیوتر یا پروژکتور و تکنولوژی های جدیدی که تولید شده اند، استفاده می شود.

روش های پویانمایی شامل متد ساخت انیمیشن سنتی و متدهای انیمیشن سازی استاپ موشن (انیمیشن استاپ موشن (Stop-motion animation)، انیمیشنی است که با دستکاری اشیای واقعی و عکاسی از آنها به صورت فریم به فریم برای ایجاد حس حرکت، ساخته می شود.) از اشیای دو بعدی یا سه بعدی، برش های کاغذی، عروسک و پیکرهای سفالی است. تصاویر بطور سریع و پشت سر هم، معمولا با ۲۴، ۲۵، ۳۰ یا ۶۰ فریم در ثانیه، نشان داده می شوند.

 انیماتورهای مجموعه آلین، هنرمندانی هستند که در ساخت انیمیشن تخصص دارند و با سناریو نویسی تخصصی شما را برای رساندن به موفقیت در حوزه کاریتان یاری میکنند.

  • صدا و نریشن

    • گویندگی
    • پادکست و کتاب صوتی

گویندگی نریشن برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی یک روش ساده و صد البته سودآور در بازاریابی اینترنتی، برند سازی و معروفیت نام تجاری، خدمات و محصولات کسب و کارها محسوب می شود.

هیجان و انرژی صوتی نهفته در یک روایت کوتاه با هدف تبلیغات و معرفی محصولات یک برند، خدمات یک شرکت ، موسسه یا هر موضوع دیگری به جز تبلیغ نریشن نام دارد و شخصی که این روایت را بیان می کند، یک “نریتور” است.

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی کوتاه است که در ابتدا بدون این که در مورد محصول مورد نظر آگاهی کاملی به بیننده بدهد در قالب یک ویدئو و یا عکس ظاهر می شود. به این ترتیب با دادن این سرنخ ها مخاطب کنجکاو می شود که بداند آن محصول چیست و چه کارایی دارد و چه خدماتی ارائه می دهد. اگر در همان ابتدای کار، محصول به طور کامل معرفی شود این حس کنجکاوی در او به وجود نمی آید و پیگیر آن نمی شود و فرایند فروش اتفاق نمی افتد.

گوینده تیزر  تبلیغاتی همان شخصی است که با صدای خود توجه مخاطبین را به سمت محصولی که در حال تبلیغ است جلب می کند. گوینده با صدای خود می تواند یک تیزر را حماسی، شاد و یا آرام جلوه دهد.

ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی

  • برخورداری از صدایی جذاب و رسا
  • بهره وری از دانش
  • پرهیز از اغراق
  • تاثیرگذاری در چند ثانیه اول
  • کنجکاو کردن مخاطب
  • خلاقیت

مجموعه آلین بر آن شده  تا با خلاقیت و مهارت تیم متخصص و فراهم آوردن بهترین ، به روزترین و مجهز ترین امکانات ، خدمات ارزنده‌ای را در زمینه تولید تیزرهای تبلیغاتی برای صاحبان کسب و کار  ارائه کند. گویندگی تیزر های تبلیغاتی ، ضبط صدا برای تبلیغات، صداگذاری و ساخت موشن گرافیک ، صداگذاری انیمیشن ، ضبط نریشن و دوبلاژ  و ضبط صدا برای تلفن گویا تخصص ماست . مجموعه آلین افتخار همکاری با گویندگان فوق حرفه ای و حرفه ای صدا و سیما را دارد. انتخاب صدا برای تیزر جزو مهمترین و اساسی ترین مراحل تولید و ساخت می باشد . همکاران ما با تکیه بر تجربه و دانش خود میتوانند بهترین گویندگان را متناسب با نوع کسب و کارتان معرفی کنند تا بهترین بازخورد را بگیرید.

برای معرفی کسب و کارتان میتوانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به ساخت تیزر های تبلیغاتی ، متن تبلیغاتی خود را به صورت فایل صوتی از طریق دستگاه سانترال و یا پیامک صوتی به مخاطبانتان انتقال دهید. همچنین میتوانید پادکست و کتاب های صوتی خود را با صدای گویندگان مجموعه آلین به گوش مردم در سراسر جهان برسانید.

  • طراحی ناب

    • گارگاه آفرینش هنر تجاری

آلین در گارگاه آفرینش هنر تجاری، طراحی استاندارد و اصولی به همراه انچه مورد نیاز است را به نیروی سازمانی و علاقه مند آموزش میدهد و از پتانسیل های ایجاد شده در راستای اهداف خود استفاده مینماید. آلین همواره به دنبال پرورش نیروی کار حرفه ای برای ارایه یک خروجی اصولی و هدفمند متناسب با نیاز کارفرما در هر صنعتی اقدامات سودمندی ارائه کرده است.

  • استدیو مدلسازی ……
  • استدیو معماری ……..
  • صنعت محور